日本時間2/27未明、元記事公開
日本時間2/28早朝、記事の誤りについてツイート
Data correction on our 11.3 Item choice blog last week:
— Mark Yetter (@MarkYetter) February 27, 2021
We accidentally included ARAM/URF so the results were skewed slightly more diverse across the board.
We said 88% of champs hit our mythic goal -> the corrected number would be 74%.
More detailed blog coming next week.
Overall it doesn't change our goal or plans, we'll continue to try and buff/broaden underused options and reduce the power of dominant choices.
— Mark Yetter (@MarkYetter) February 27, 2021
日本時間3/1早朝、修正データの詳細をツイート
More on the Item choice correction:
— Mark Yetter (@MarkYetter) February 28, 2021
We have a dev blog with all of this coming friday, but I wanted to share early so we can have the correct info out there faster.
This was a really unfortunate error that misrepresented the numbers, and I'm sorry for that. pic.twitter.com/0a3ED2eiXw
- ジン(90.2% ゲイルフォース)
- サミーラ(94.0% イモータル シールドボウ)
- ヴェイン(82.2% クラーケン スレイヤー)
- カ=ジックスはドラクサー ダスクブレードの選択率が73.8%になったことで目標基準のしきい値を下回りました。
- エコー(87.1% ヘクステック ロケットベルト)
- エリス(88.6% ナイト ハーベスター)
- イブリン(78.7% ナイト ハーベスター)
- ケネン(81.4% ヘクステック ロケットベルト)
- ルブラン(85.9% ルーデン テンペスト)
- リリア(86.8% ライアンドリーの苦悶)
- モルデカイザー(85.6% リフトメーカー)
- ニダリー(86.6% ナイト ハーベスター)
- ブランド(82.8% ライアンドリーの苦悶)
- カシオペア(88.8% ライアンドリーの苦悶
- カーサス(85.9% ライアンドリーの苦悶)
- マルザハール(87.3% ライアンドリーの苦悶)
- シンドラ(81.0% ルーデン テンペスト)
- タリヤ(75.7% ルーデン テンペスト)
- ツイステッド・フェイト(75.1% ヘクステック ロケットベルト)
- ベイガー(75.2% ルーデン テンペスト)
- ゾーイ(86.8% ルーデン テンペスト)
- ザイラ(75.2% ライアンドリーの苦悶)
- エイトロックス(86.1% ゴアドリンカー)
- ダリウス(86.8% ストライドブレイカー)
- ガレン(83.1% ストライドブレイカー)
- ジェイス(91.9% 赤月の刃)
- ケイン[ダーキン](87.9% ゴアドリンカー)
- ナサス(81.9% ディヴァイン サンダラー)
- オラフ(93.0% ゴアドリンカー)
- パンテオン(76.8% 赤月の刃)
- レク=サイ(84.7% プローラー クロウ)
- レネクトン(76.5% ゴアドリンカー)
- リヴェン(76.3% ゴアドリンカー)
- ウディア(83.7% ターボ ケミタンク)
- アムム(79 2% サンファイア イージス)
- ブラウム(79.6% ソラリのロケット)
- レオナ(77.4% ソラリのロケット)
- ラムス(77.3% ターボ ケミタンク)
- スカーナー(84.9% ターボ ケミタンク)
- スレッシュ(80.2% ソラリのロケット)
- アイバーン(84.0% ムーンストーンの再生)
- ルル(77.0% ムーンストーンの再生)
- ソラカ(75.1% ムーンストーンの再生)
- ユーミ(81.6% ムーンストーンの再生)
We intend to be as transparent and open with you about our successes, failures, and future plans. Showing wrong data certainly doesn't help our case.
— Mark Yetter (@MarkYetter) February 28, 2021
In the end we (like you all) are looking to find the best ways we can improve the future of this game we love.
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